Meniu

Ce să faci după o masă copioasă. 3 sfaturi utile

Articol scris de

Numele meu este Ioana Matei și sunt un content writer dornic de cunoaștere, cu o dorință acerbă de a excela.
Am absolvit Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, în anul 2015.

2 săptămâni în urmă 3

Silimarina este o plantă cu rol hepatoprotector care nu trebuie să îți lipsească din casă.

În special de sărbători, pe masă se regăsesc numeroase preparate delicioase. Deși este tentant să mănânci din fiecare preparat și să te bucuri de toate bunătățile pregătite, consumul excesiv poate suprasolicita digestia și pune o presiune considerabilă pe ficat. Cu toate acestea, există resurse naturale care pot eficientiza digestia și au rol hepatoprotector. De asemenea, mai sunt și alte lucruri pe care le poți face după o masă copioasă, iar în acest articol îți vom da 3 sfaturi utile.

  1. Ia un supliment cu silimarină

Acest compus bioactiv se extrage dintr-o plantă numită Ciulinul laptelui sau Armurariu (Silybum marianum). Este recunoscută pentru efectele sale terapeutice, dar în special pentru rolul său hepatoprotector. Mai mult, suplimentele cu silimarină nu trebuie să lipsească din casa ta deoarece au capacitatea de a scădea colesterolul, care crește considerabil după o masă copiasă, bogată în alimente cu conținut ridicat de grăsimi. Bineînțeles, sunt multe informații interesante despre silimarină care subliniază motivul pentru care această resursă din natură este indispensabilă, în special dacă ai afecțiuni hepatice sau tulburări de digestie. Pe scurt, silimarina detoxifică, ajută la regenerare și susține funcțiile hepatice.

  1. Mergi la o plimbare imediat după masă

O scurtă plimbare după masă ajută la reducerea senzației de balonare și greutate în stomac. O scurtă plimbare după masă are numeroase beneficii printre care, bineînțeles, arderea caloriilor. Să pui organismul în mișcare după masă este o idee foarte bună, însă nu face exerciții fizice intense deoarece efectul va fi cel contrar și o să te simți rău. Acordă-i corpului timpul necesar pentru o digestie sănătoasă, iar dacă vrei să faci sport, așteaptă 3 ore după masă.

  1. Bea ceai

Cele mai citite articole

Ceaiurile din plante au numeroase proprietăți benefice atunci când vine vorba de digestie. Acestea ajută la calmarea stomacului și la reducerea senzației de disconfort după masă. Alege o cană de ceai de mentă, ghimbir sau mușețel deoarece aceste plante pot să diminueze inclusiv senzația de greață specifică după o masă bogată.

În concluzie, după o masă copioasă, este important să acorzi atenție digestiei și să ajuți organismul să proceseze mai eficient alimentele consumate. Suplimentele cu silimarină se dovedesc a fi o resursă valoroasă din natură, care protejează ficatul și facilitează digestia. Această substanță bioactivă, extrasă din Armurariu, nu doar că protejează ficatul împotriva stresului oxidativ și a toxinelor pe care trebuie să le proceseze, dar susține și regenerarea acestui organ vital. Apelează cu încredere la acest extract după fiecare masă și nu uita nici de mișcare.

Sursa foto: Shutterstock

five elements digital 2

Cele mai citite articole